onsdag den 4. september 2013

LEJLIGHED OG FORSKNINGSASSISTENT

Hej derude :D

Nu har vi boet i lejligheden i små 6 dage og vi er VILDE med det!!
Der er sket ekstremt meget på disse dage....
- og vi har ikke haft så meget tid til,
at få styr på lejligheden!

I mandags startede jeg nemlig på 
Instituttet for Fremtidsforskning 
som - forskningsassistent!
Det er enormt spændende, men jeg har meget at se til,
da jeg allerede har arbejdet alle dage 
og samtidig er startet op, på min BA opgave.

Jeg har dog lige nået at hygge en times tid 
med min veninde Line

Derudover har Søren været til møder i Jylland,
og jeg har derfor været alene hjemme. 


MEN ....

Lige nu ser lejligheden 
sådan her ud; 


Køkken/alrum


Køkken/alrum

Stue


Stue
Læg mærke til "Bella sky" i baggrunden
og Søren der putter på sofaen ;)




 Soveværelse


Soveværelse


Soveværelse



 Kontor/gæsteværelse



Badeværelse


I weekenden har Søren og jeg heldigvis
tid til, at få styr på lejligheden !!!


Håber at vi læses ved - ha´ en dejlig onsdag ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar