tirsdag den 24. december 2013

24.12.13


 * GLÆDELIG JUL *


Så blev det ENDELIG den. 24 december og dagen i dag står i familiens, kærlighedens og hyggens tegn.

Min julemorgen står på lækker morgenmad og hyggelig julemusik
sammen med min familie, på Fyn <3 
Efter morgenmaden starter min far med at forberede al julemaden. 
Vi plejer altid at spise gås som min far langtidssteger, 
så det bliver helt mørt! - Mums! 

Vi spiser ca. ved en 18 tiden :)


Hele juledag bliver huset fyldt med en masse skønne mennesker - lige fra om morgenstunden ringer det på døren. Det er virkelig hyggeligt at mine forældre altid har haft deres dør åben og på den måde skabt en tradition hvor folk kommer forbi fra nær og fjern - og får lækker hjemmelavet marcipan og andet godt ;) 

Søren og jeg er taget hjem til Fyn i forbindelse med julen,
og vi nyder derfor at være blandt vores familie og venner disse dage..
Vi har været på Fyn siden i fredags, 
og har haft travlt med at få besøgt en masse - hvilket også har resulteret i, at jeg ikke har haft tid til bloggen ;)

Søren og jeg har valgt ikke at holde jul sammen, 
- før der kommer børn ind i billedet. Det er selvfølgelig
lidt mærkeligt ikke at dele denne store dag sammen,
nu når vi er kærester på (næsten) sjette år,
men indtil videre har vi taget en beslutning om dette.
Vi er heldige med, at vores forældre bor 
under 5 km fra hinanden, så vi kan stadigvæk være 
sammen det meste af juledag og julenat,
så indtil videre fungere det fint ;)

Jeg håber at I alle får en helt igennem 
FANTASTISK JULEAFTEN



Hvis du vil se alle de traditioner vi følger hvert år,
her i juledagene,
så kan I læse mit indlæg fra sidste år
Søg under december 2012 -
"Traditionerne i juledagene"

Hyg jer ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar