tirsdag den 10. december 2013

Så blev det endelig dagen med dimission ;)

SÅ fik jeg trukket stikket ud et par dage, 
hvilket virkelig har været tiltrængt!!

Jeg har bl.a. været til julefrokost på Instituttet i fredags,
kærestehygget lørdag og familiehygget søndag :D

Dejlig dejlig weekend og idag står den på
endnu mere hygge!

Jeg skal nemlig til DIMISSION !

Dagen starter dog allerede tidligt,
da jeg har en længe ventede
 tid hos frisøren (kl. 8.00) 
- Steen Frank i Odense ;)

(Jeg har ikke fået lysnet min bund
 i næsten et år  og det er derfor begyndt 
at blive lidt mørkt, dog kun inde under håret, 
særligt omme i nakken, men det bliver utrolig
skønt  at få ordnet....)


Dernæst går turen mod Herning
hvor vi skal til dimission på
Carl-Henning Pedersen og Else Alfelt museet
- hvor selve arrangementet
afholdes i deres "prismesal".  


Slutteligt skal vi ud og spise en lækker frokost 
og fejre afslutningen på en helt særlig
 epoke i mit liv...

Ha´ en skøn dag derude 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar