mandag den 23. december 2013

LILLEJULEAFTEN

Lille juleaften plejer at være en dag hvor jeg
render rundt i nattøj og nyder julefreden med familien.
Men i år har den set lidt anderledes ud ;)


Jeg startede kl. 9.00 med en tur til frisøren,
da der lige skulle rettes noget der blev lavet 
først på måneden - og nu er håret bare blevet super 
fint  (Marlene fra Steen Frank er simpelthen SÅ dygtig)! 

Derefter gik jeg lidt rundt i gågaden og fik købt
de sidste gaver...



Jeg tog  et hvil på
Joe & the juice




Her fik jeg en "tuna mix" og en " power shake"
MUMS ;) 

Ved en 13 tiden hentede jeg min mor på job
og derefter tog vi ud til min morfar i Odense...


Da vi kom hjem til Tommerup ved en 16 tiden,
gik vi igang med at pynte juletræet
og ligge alle gaverne under! 

I traditionens tro,
er træet omkring 
4 meter højt :D

Her til aften hygger jeg på sofaen
med filmen "Love Actually" .
og nyder de sidste timer af dagen
- det er nu skønt at julehygge! 

Glædelig lillejuleaften derude *




Ingen kommentarer:

Send en kommentar