onsdag den 15. januar 2014

BEAUTÈ PACIFIQUE - SERUM PARADOXE

Så blev det min tur til at anmelde det nye produkt fra Beauté Pacifique
SERUM Paradoxe, som blev lanceret i samarbejde med
Helena Christensen 


Jeg har nu benyttet produktet i et par måneder,
og jeg er derfor klar til at komme med en vurdering:

Jeg er SÅ vild med produktet!!!
Serummet skaber virkelig det perfekte underlag for make-up, 
mindsker rødme, pigmentfejl og udjævner porer! 
Derudover tilfører det en synlig glød og huden
føles utrolig glat, blød og fin - allerede efter få ganges brug.

Jeg har skiftet mellem at bruge 
Serum Paradoxe og serummet Defy damage,
da jeg synes de tilfører min hud vidt forskellige ting.
Dette vil jeg også gøre fremover, så huden får det bedste af det bedste ;)

Tips: 
Man kan med fordel benytte Serum Paradoxe som primer
eller blande lidt af serumet i sin daglige foundation, 
for at få et mere jævnt og naturligt resultat. 
Man kan både bruge serummet alene eller
under sin daglige fugtighedscreme. 

Lidt om produktet:

   SERUM PARADOXE indeholder aktive ingredienser, Resveratrol og Procyanidin, der udvindes af vindruer fra marker i Andesbjergene i Chile, hvor solens ultraviolette stråler er ekstremt kraftige. 


Når der er meget kraftig UV-bestråling, som der er i Chile, angribes planters (og menneskers) arveanlæg intensivt af frie radikaler, og for at kunne overleve i dette miljø, har disse specielle druer ved evolution, udviklet et specielt forsvarssystem mod frie radikalers angreb, så arveanlæggene og dermed frøene beskyttes mod ødelæggelse og sol-induceret ældning. 
I Serum Paradoxe er der videreført samme idé: At beskytte huden mod de skadelige, frie radikaler – både fra UV-lys og fra andre belastninger som stress, forurening, røg etc. 
• Indeholder en sofistikeret vindruekerne-ekstrakt (GSPE) fra de Chilenske Andesbjerge, der giver super anti-age effekt samt forebygger og minimerer rødme (f.eks. hud med Rosacea udseende)• Giver anti-oxidativ beskyttelse mod frie radikaler og aldringstegn.• Indeholder hud-kompatibel Squalane for at få produktet ført dybt ned i huden og “genopfylder” det, som er tabt hos solskadet og ældet hud• Indeholder to typer E-vitamin


Serum Paradoxe får 6 ud af 6 stjerner :D

(Produktet koster - 389 kr. for 50 ml.
og kan fås i Matas, Magasin mv.)

God dag derude :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar