onsdag den 29. januar 2014

WEDNESDAY


En lille update fra det københavnske! 

Hey derude...
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, 
nøj hvor synes jeg at cykelturen er
MEGET lang, når der er sne over ALT :P
 - men det er jo skønt med frisk luft!

Idag skulle jeg et smut forbi cafeén 
CAFE VICTOR
som er beliggende tæt på Kongens Nytorv.
De skulle have 10 eksemplar 
af vores SCENARIO magasin. 
Et magasin som er
fyldt med spændende artikler med
udgangspunkt i fremtiden... 
og i dette nummer går vi helt 
tæt på 
"Kongen af den teknologiske undergrund"

(Lidt om SCENARIO)

Magasinet giver inspiration til beslutningstagere og udviklere, 
der arbejder med viden og som hver dag træffer svære valg. 
SCENARIO giver den bedst mulige indsigt i tendenser, 
strømninger, videnskabelige gennembrud og nye adfærdsmønstre
som vil forme fremtidens samfund. Med det udgangspunkt at
magasinets ambition er, at inspirere til handling og udvikling. 

SÅ hvis du en dag kommer forbi Café Victor,
så husk at få læst lidt i vores magasin
eller læs mere inde på vores website

:) 

Derudover var det også dagen hvor jeg
endelig kom på Instituttets website...


Jeg har været en del af Instituttet siden april 2013,
hvor jeg var i en 3 måneders praktik.
I september 2013 blev jeg så ansat og 
nyder virkelig at være en del af 
Copenhagen Institute for Future Studies
- det er et helt særligt univers med masser
af kloge og meget inspirerende ´hoveder´ ;)

I aften skal jeg bare hygge på sofaen med dyne
og fjerner´ ..... (og måske et par ansigtsmasker)
Søren er stadig på skiferie så jeg "nyder" stilheden ;) 

# HA` EN DEJLIG AFTEN #

Ingen kommentarer:

Send en kommentar