torsdag den 9. januar 2014

RED DRESS




UDSALG UDSALG UDSALG UDSALG UDSALG UDSALG UDSALG UDSALG

Jeg havde ellers besluttet mig for, ikke at købe noget tøj disse måneder
MEN jeg faldt over denne skønne røde kjole igår,
som heldigvis var på udsalg :D

Jeg er helt vild med alle detaljerne på kjolen - lige fra
lynlåsen på ryggen, de mange små folder så kjolen strutter lidt 
samt det flotte flotte mønster, som gør at der er et lille kig
ind til ens talje ;) 

Jeg glæder mig til at hoppe i den - 
den passer nemlig perfekt til: 
- ... en vinterdag med en grov sweater, grove strømpebukser
korte støvler og en lang halskæde
eller
- ...en forårsdag med knaldrød læbestift, små ballerinaer og
en sort kort læderjakke
eller  
-... en varm sommerdag, med bare ben, gyldne sandaler og rød neglelak



 * Håber at I nyder torsdagen, trods det massive regnvejr * 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar