lørdag den 5. maj 2012

GIRO d´Italia 2012 - DAY 2 # Så går det løs

Nu er vi nået til den officielle START på GIROEN. 



Dette betyder også Giroens 1. etape og Herning forventer op i mod -120.000 mennesker i løbet af dagen. 


Programet ses nedenfor: 





Idag er også dagen, hvor mine forældre skal cykle. De har meldt sig til turen på 65 km, så dem skal jeg lige have sendt afsted her kl.11.00. Vejret er desværre ikke optimalt, da det blæser en del.




Her er lidt stemningsbilleder fra igår..

Vi var bl.a. inde og spise på en lækker restaurant midt på torvet.

Vi sad lige ud til torvet, med kig til alle rytterne//holdene..
 Jeg fik en bagel m. kylling og salat :)
 Der var mennesker over alt...
 Torvet summede af liv og begejstring
 Helikopteren fløj til tider meget tæt på...
 Her startede holdene med at køre fra..
 Selv træerne var pyntet med lidt PINK
 Her er "alléen" som de kørte hen af..
 Politi manglende heller ikke...

Vi cyklede frem og tilbage - jeg bor kun 4-5 km fra midtbyen
 Midt på torvet under holdpræsentationen

Vi sluttede aftenen af med lidt fredagshygge, bestående af sandwish og 
Giroen i fjerneren -  hjemme i min lejlighed i Birk.



___________________________________________________________________________________________





Som lovet igår, så vil der igen idag, også være et såkaldt "modeindlæg" sidst i dette indlæg.


Idag skal det omhandle mine indkøb, i forbindelse med "Open By Night" i Odense.



Her faldt jeg for lidt forskelligt ;)
 
Jeg faldt bl.a. for denne cool taske, som vi havde fået hjem i butikken...- 






Den er perfekt til turen i næste uge - da den har en lang rem, -- som er praktisk når jeg skal cykle og gå gaderne tynde i Helsinki. Den kan også bruges over den ene skulder, da der er en enkelt kort hank. Den har masser af forskellige rum inden i, og har et mellemstort rum, med lynlås, bagpå.En detalje jeg er vild med, er de mange fine og forskellige nitter, der pryder tasken. 

 

Håber at I også nød jeres helligdag - i fulde drag :)

I må ha´en go´ lørdag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar