lørdag den 26. maj 2012

INSPIRATION - fra mine forældres hjem


I denne weekend, har jeg som nogen nok ved, opholdt mig en del i mine forældres hjem. Dette skyldes at jeg er i fuld gang med min afsluttende opgave, hvor det er rart at sidde lidt "ude på landet" i fred og ro ;) 


Derfor er følgende inspiration, fra deres hjem.. 

Deres skønne hygge stol - med Day Home pude...
Kay Bojesen abe
Fine blomster, i en fin Filigran vase..(Lin Utzon)
Min desværre afdøde farfars gamle kamera 
(min farfar døde meget ung, og dette er en af de få ting, som vi har fra ham...) 
Georg Jensen ur.... 
De har tonsvis af fine kogebøger...
Det er altid min far der laver mad,... 
De har altid mange gæster ... 
"Madonna" billedet ;)
Deres hjem er fyldt med planter - her er et par oliven træer..


Nu vil jeg snart tage afsted. - Min kæreste og jeg skal passe mine to små skønne kusiner, her fra lørdag-søndag. Emma er ca. 7 måneder og Frida er ca. 3 år - så det skal nok blive godt :)


Ha´en god lørdag derude...


Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar