søndag den 27. maj 2012

Pakhusene i Skagen

Go´ morgen bloggen :)


Ja, jeg har været oppe siden kl.07, da vi har passet børn fra lørdag-søndag. Det gik virkelig fint :) <3 - de er nogle fantastiske tøser (mine kusiner på henholdsvis 3 år og 6 måneder!!!! Kan godt mærke idag, at min nattesøvn har været afbrudt (var oppe ca. 20 gange og give min lille kusine sutten) Men håber snart at vi skal passe dem igen!! 


I denne uge har jeg, som I nok har lagt mærke til, fået en del inspiration fra mine forældres hjem. Idag er ingen undtagelse. Mine forældre har fået et nyt fuglehus - I tænker sikkert "Nåh og hvad så" - men det er et helt særligt fuglehus ;) 
Hele familien har et stærkt tilhørsforhold til toppen af Danmark - nemlig Skagen. Jeg har holdt sommerferie i Skagen siden jeg var 6 år gammel, i mine forældres hyggelige sommerhus. Det er efterhånden mange år nu, hvilket har givet mig et helt særligt bånd til Skagen. 

Da mine forældre var oppe i sommerhuset, her for et halvt år siden, bestilte de et speciallavet fuglehus. De ønskede fuglehuset skulle ligne de berømte fiske "pakhuse", ved Skagenhavn. Jeg synes virkelig, at det er et smukt stykke arbejde der er blevet gjort. Ham der har lavet det, har skåret alt ud selv og alt er håndmalet. Unikt - og meget hyggeligt ;) 




Rigtig god søndag//pinsedag :)

(nu vil jeg skynde mig videre ....med min opgave)

1 kommentar: