søndag den 10. februar 2013

NEW IN / de seneste "småkøb"

 I løbet af den sidste måneds tid, har jeg gjort mig nogle forskellige småkøb. Det er ikke altid, at jeg får vist jer alt det jeg får købt, men her er et lille uddrag..... ;)



Halskæde fra Pieces - til 200 kr.


 To A4 mapper, to notes bøger og en lille kalender
Porcelænsknager til køkkenet på Vesterbro


Fine flettede stjerner fra "designhuset" i Svendborg

Make-up (farve til mine øjenbryn) 



Dagen idag, står på praktiske gøremål - hjemme i lejligheden på VESTERBRO.

Vi skal bl.a. have gjort rent, rydde op, sat forskellige typer hylder op i stuen og soveværelset, imprægneret alle vores sko, sat de nye porcelænsknager op i køkkenet samt have hængt den nye flotte lysekrone op i soveværelset.

SÅ der er masser af tage fat på idag... ;)

Hvad skal I bruges jeres søndag på?

JEG ØNSKER JER ALLE EN SKØØØN SØNDAG - 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar