onsdag den 20. februar 2013

MALERI - med hemmeligheder

Idag har jeg lyst til at vise jer et maleri, 
som betyder utrolig meget for mig...

Maleriet er malet specielt til mine forældre og de har det hængende ude i deres udestue. Selvom maleriet er meget stort, syner det ikke dominerende, da det hænger på en ca. 5 meter høj hvid væg.

Det er maleren Søren Pars, der har malet billedet - dog har min bror og jeg, fået lov til at sætte vores helt eget præg på billedet....- og lige netop derfor, gør det billedet utrolig personligt!! :)

 Maleriet er 2,5x,2,5 meter 

Kan I finde mit navn på maleriet? 
- det står med pink farve, meget småt, på den højre side af maleriet...

Se! - her er mit navn ;) 
Jeg ved godt, at det er et lidt anderledes indlæg, men jeg havde lige lyst til at dele mit mest personlige maleri, med jer.. :)

Hvad skal I lave idag? 


Ha´en dejlig (#kold#) onsdag!! 


pssst! Kan I forresten se, at maleriet er en zoologisk have? - der er flere forskellige dyr på billedet... ;)

Se blandt andet den gule kanin, der står på bagben - oppe i venstre hjørne ;) Eller den store gule hjort, der soler sig i midten af billedet..- se også den søde kylling, der sidder oppe i højre hjørne af billedet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar