søndag den 17. februar 2013

# Drømmer om #

God søndag eftermiddag ;) 

I øjeblikket går jeg og drømmer en hel del......

- drømme som jeg har lyst til at indvie jer lidt i ;)





I takt med, at jeg fra d. 2 juli flytter permanent til Fyn - går jeg og drømmer om bolig...- hvor ALLE vores ting kan være! 

Når jeg kommer hjem fra København, regner vi med at bo på Vesterbro (i vores lille 2-værelses) til og med 1. jan 2014

MIN STORE DRØM - er at finde et lækkert nybygget 1-plans hus, med højt til loftet, tæt på centrum - men omgivet af skøn natur. 

Hvis I falder over et hus - der passer på ovenstående kriterier
... så sig endelig til ;) 





Til jul er jeg færdig med min PBA grad i Business og Design - så har jeg læst 1,5 år oven på min Designteknolog uddannelse 


Nu tænker jeg meget på, hvilken kandidat jeg ønsker at fortsætte på..

Jeg har kandidatuddannelsen, Designledelse, i tankerne - som foregår halvt på Odense Universitet og halvt på Kolding Designskole...... 

MIN STORE DRØM - er et ende med en Ph.d. eller master i Neuromarketing (hjerneforskning)

Hvad drømmer I om? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar