torsdag den 7. februar 2013

NEW IN/// mimic copenhagen







Som I nok ved, var jeg igår på strøgtur med min søde mor - og jeg fandt dette skønne tørklæde, inde i Schnoor  - på Vestergade

De havde ombygningsudsalg og tørklædet fik jeg til sølle 100 kr. 

Farven er jeg særlig vild med - da farven dur hele året rundt.
                     Jeg har en masse ensfarvet og meget neutrale toppe 
 - så tørklædet skal nok blive brugt ;)

Det skal tages i brug - når jeg her imorgen, skal til København med min dejlige kæreste.... 

I må ha´ en dejlig dag derude...

NU vil jeg smutte på arbejde i den lækre butik, 
AFFÄIRE - i Rosengårdscentret ;) 

Hvis I vil se hvad vi har fået hjem - så besøg webshoppen

eller besøg butikken på Store Torv - vi har åbent helt til kl. 20.00

Ses vi? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar