tirsdag den 26. februar 2013

JEG ER BLEVET FASTER !!!!!! #BABY BOY#

Yeaaaaeaeaehhhahahhhah!
Wuuuuuuhhhhhjjjuuuuuuuuuu!!

 Igår, blev et lille vidunder født på Odense Universitets Hospital

Jeg blev igår FASTER 
- til en lille (stor) lækker dreng!!
NØJ, hvor er jeg glad!! - jeg er stadig i en KÆMPE "faster-rus" - og ØNSKER min svigerinde og bror, STORT TILLYKKE!!!

Det er 2 gang jeg bliver faster 
(blev faster til prinsesse Sofie, i 2010 - som er lill´ fyrens storesøster)

Det er virkelig en stor ting at blive faster og 2 gang gør det ikke mindre FANTASTISK!!! 

 Nu må det gerne snart blive fredag - .. så jeg kan komme hjem til Fyn og se min skønne lille nevø :) Det er virkelig ikke sjovt at sidde i Herning - når man kun tænker på, at komme hjem og besøge familien (ja, jeg er begyndt at tælle timer)


I ønskes alle en dejlig tirsdag -  af en "nybagt" FASTER
:D

WUUUUUUHHHHHUUUJ!! 

4 kommentarer: