fredag den 15. februar 2013

PRAKTIK - Instituttet for Fremtidsforskning




YEAH!!! Sidste fredag var jeg til praktiksamtale i København, på
- INSTITUTTET FOR FREMTIDSFORSKNING - 

OG  jeg fik PRAKTIKPLADSEN !!!

JEG ER SÅÅÅÅ GLAD!!!! 

Jeg havde møde med den adm. Direktør Ulrik Blinkenberg kl. 14.00 i fredags - på Landgreven 3, København K 1301

Her blev jeg spurgt om alverdens ting...- og det endte med, at mødet drejede sig om mine fremtidige arbejdsopgaver 
(som jeg havde stor indflydelse på)

Efter mødet, blev jeg introduceret til de respektive medarbejdere og vi sluttede dagen af, med et spændende foredrag med Natasha Friis Saxberg som har skrevet den nye bog" det digitale menneske" - hun var bl.a. i fjernsynet - DR2 Deadline - i tirsdags.

Praktiksamtalen endte med at blive et besøg på instituttet i flere timer -  WOW en god og lærerig dag!

Jeg er allerede startet på instituttet - da jeg er blevet en del af deres Digital Builders arbejdsgruppe - som skal udvikle deres digitale strategi herunder deres nye hjemmeside, blog mm.  



Ved det røde (A) - ligger min kommende praktikplads
" Instituttet for Fremtidsforskning"



Adressen er : Landgreven 3, 1301 København K


Ligger midt i indre by - og kun 300 meter fra Kgs. Nytorv 

Jeg har heldigvis, allerede fået styr på boligsituationen....-  
Jeg skal bo omkring 3,2 km væk fra praktikpladsen, så det er perfekt når jeg gerne vil cykle. Dette betyder også, at der er under 3 km fra hvor jeg skal bo - til Kgs. Nytorv - FEDT!


YEAH! hvor bliver det kanon!! 

.....det bliver en ny epoke i mit liv

 - og JEG GLÆÆÆÆDER MIG!!! 


Ha´ en dejlig dag derude J






Ingen kommentarer:

Send en kommentar