mandag den 18. februar 2013

Så nåede bloggen over 30.000 visninger :D




Hold da op, så nåede bloggen over 30.000 visninger -


YEAH! Hvor er det bare vildt!!!! 

Jeg er VILD med at blogge og jeg håber at I nyder at følge lidt med!?

Hvis jeg skal gøre status, så skal jeg fremover være bedre til....

at have flere indlæg med "dagens outfit"
at dele flere af mine madopskrifter med jer
at benytte mig af mine 3 "gæste bloggere" 

MEN 


Indtil videre har BY BORK indeholdt alt lige fra:



Lækre smoothies

Dagens outfit


 Bolig indretning
Hyggelige café besøg

Skønne naturbilleder




 NEW IN

Butik-guides

Inspiration

 Madopskrifter
 Mine besøg på museer
 Nye smykker
"Designteknologens dagbog"

Fester
Masser af feriebilleder
- blandt andet fra Søhøjlandet, Skagen, Helsinki og Syd Frankrig


Inspirationscollager
Jeg har også haft blogget om min skolegang

..og om mine spontane ture rundt i Danmark


Skønne dates - med min dejlige kæreste
Søndagsbrunch med veninderne

I har også været "inviteret indenfor" til alle mine fødselsdagsarrangementer

Hvor jeg i år - fyldte 24 år


.. og jeg snød jer heller ikke, for en meget personlig nytårstale ;)


Som mange af jer nok ved, så er min hverdag ofte ude i overhalingsbanen.....

- Jeg pendler imellem to (faktisk tre) hjem - Herning, Odense og Tommerup
-  Jeg har tre jobs (1) Studentermedhjælper på TEKO, hvor jeg er med til at udarbejde TEKO´s mediestrategi. (2)Studentermedarbejder, hvor jeg assisterer på Materialeingeniør udd. med alt det visuelle og sidst men ikke mindst (3) Salgsassistent/ i: Affäire, Companys city, Companys Rosengårdscentret, Frederik City, Frederik Rosengårdscentret og Saint Tropez city, og fashiondeluxe.dk

- I min hverdag, kan det være svært at finde roen (og mine ting ).
Der er ikke nok timer i døgnet, da jeg også er igang med et fuldtidsstudie som kræver mange timer, i selskab med store tunge business bøger!

Min blog er nok en sølle trøst...- men da det kan være meget svært at nå og få set alle I skønne mennesker, så har jeg mulighed for at give en lille smule af mig selv og I får en mulighed for, at følge lidt med i Katrines verden.... 

Det er fantastisk! Tak for støtten - håber at I fortsætter med, at læse med derude


Ha´ en skøøøøn mandag :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar