mandag den 7. maj 2012

GO´ MORGEN MANDAG :)



 Idag starter jeg dagen, med Cultura naturel.. jeg har peppet det lidt op, med havreknas og tranebær oven på... mmh





Dagen idag, står på de sidste forberedelser inden afrejse til Finland imorgen tidlig. Idag skal jeg bl.a. have pakket min kuffert....


Pakkeliste:
Pas, Penge, Sygesikringsbevis (blå)
Kamera (både det store Canon og mit kompakte Canon kamera)
Computer + mobil + ipod
Mine forbrugerundersøgelse//produkttest//distributionsanalyse etc.
etc.......





De næste 5 dage, vil jeg blogge direkte fra Helsinki. Dette betyder at jeg vil blogge om morgen/formiddagen som jeg plejer, men indholdet vil være fra den forgående dag. På den måde sikre vi, at få alle oplevelserne med i indlægget ;) 


Håber at I har lyst til at følge med... ! Next stop HELSINKI ! ;)


Ha´en god mandag dag derude :)


( Imorgen skal I lige være opmærksomme på, at jeg allerede blogger  kl. 4.45 om morgenen - lige inden afrejse....) 


Vi læses ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar