tirsdag den 1. maj 2012

This is what you get - MAJ 2012


Så står der 1. maj i kalenderen :) 
Hvis I følger bloggen i maj, kommer I bl.a. til at opleve følgende.... 


I maj kommer I med, til et af verdens største cykelløb - Giro d´Italia. Giro d´Italia bliver i år afholdt i Danmark, nærmere bestemt Herning og Horsens. Vores branding og marketing klasse på TEKO, står for nogle forskellige aktiviteter (vi er hyret af VISIT Herning). Her vil jeg bl.a. skildre hvordan et så stort cykelløb, kommer til at forløbe - kom med bag kulissen fra 4-6 maj.





Derudover vil I komme en tur med til Finland (uge 19). Her skal jeg i forbindelse med min afsluttende opgave, foretage en markedsanalyse for den danske undertøjsvirksomhed, JBS. Jeg skal opholde mig i Finlands hovedstad HELSINKI, og opleve Året hotteste modeby 2012 på tætteste hold (byen er blevet kåret af... ) 






Derudover skal min kæreste ( og jeg) flytte ind i en ny lejlighed, i Odense. Jeg har stadig min (vores) lejlighed i Herning, som jeg skal bo i det sidste 1,5 år af min uddannelse. Så maj måned står også på flytning og vigtigst af alt BOLIG INDRETNING :) 






Dette er de tre største begivenheder i maj måned - men men men. Der kommer til at være mange andre spændende indlæg, alt lige fra "Tips og Tricks til boligen", "Make-up med Henriette", "Gadgets", "Kulturelle oplevelser", "Ugens yndlings", "Hårpleje", "Måneds duft", "Ugens Affäire", til "Vi rocker Odense". Det bli´r en vild måned!! 


Læses vi ved....? Det tror jeg nok vi gør! ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar