fredag den 7. juni 2013

ENDELIG WEEKEND


GOD AFTEN derude :D

Så blev det atter weekend -
 og jeg er nu ENDELIG kommet hjem til Odense, 
efter en del timer med offentlig transport...


Dagen startede rigtig hyggeligt
,med et besøg af min vejleder

Jeg mødte ind kl. 8 - så jeg kunne nå at købe ind 
og gøre det hyggeligt til han kom ;)

Mødet gik rigtig fint og 
vi fik talt lidt om min praktikopgave


Kl. 14.00 - kørte jeg fra IFF 
og jeg nødsaget til at skynde mig hjem,
 til Strandboulevarden
da jeg skulle nå at pakke min kuffert,
 inden turen gik mod Fyn!

Da kufferten blev pakket, løb jeg ned til Nordhavns st.

Jeg tog fra Nordhavns st. - til Valby st.

- og her stod jeg på bussen (linje 888) kl. 15.20
 - men bussen kørte først kl. 16.15...

Kl. 18.00 kørte jeg over Storebæltsbroen

og kl. 18.50 kom jeg hjem til lejligheden -
på Vesterbro i Odense!
DEJLIGT :D

Nu venter jeg bare på, at min kæreste kommer hjem om et par timer, så vi kan nå at nyde (bare lidt) af aftenen sammen!
________________________________________________________
Her er lidt billeder fra sidste weekend 
- hvor jeg havde min kæreste Søren på besøg i København


Vi startede søndagen med lidt lækkert morgenmad
("morgenmad på sengen")


Kl. 11.00 tog vi ind på Strøget 
og gik i diverse butikker


Til frokost tog vi på Københavns ældste italienske restaurant
"Ristorante Italiano" , på Fiolstræde 

Jeg fik en velsmagende lasagne


 .... og Søren fik en pizza 
med seranoskinke, ruccola salat, ost mm.

Bagefter kørte vi til Klampenborg og gik en tur ved vandet
- og fik en is

Her var virkelig smukt!


Vi gik en lang tur og nød omgivelserne


Da vi kom hjem stod den på arbejde, 
i hvert fald for Sørens vedkommende ;)

Ha´ en dejlig FREDAG aften!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar