søndag den 30. juni 2013

NEW IN/ de seneste BEAUTY KØB


GOD (SØNDAG) MORGEN :)

I dagens indlæg - vil jeg vise jer mine seneste "beauty" køb... :)



Denne skønne neglelak fra Essie 
- købte jeg i Magasin 
på tilbud til 50 kr.

Jeg har allerede brugt den meget!


Derudover har jeg købt lidt fra (mit yndlings mærke) MAC...

MAC læbestift 165 kr.
MAC Liplinier 135 kr. 

Jeg er allerede blevet rigtig glad 
- for de "røde læber".


Neglelakker kan de fleste af os, vidst ikke få nok af! 
;) Fin sommerfarve fra Lóreal til 59,95 kr. 



 Den har jeg også fået brugt en del ;)

 Derudover har jeg købt
Bodylotion fra  - Beauté Pacifique
Var på tilbud til 189,00 kr. 200 ml. 
Den kan med fordel benyttes som "aftersun". 

 Jeg er også begyndt at bruge det make-up 
som jeg fik til E.L.F eventet
- særligt de fine lipglosses  ;)

 Mit næste køb er en øjencreme 
fra Beauté Pacifique ! 

Pris: 235 kr. for 15 ml. 

 Anvendes morgen og aften: 
  Bekæmper mørke rande under øjnene - når huden er gennemsigtig 
• Minimerer fine linjer og rynker
• Gør huden mere robust og beskytter mod frie radikaler i form af A- og E vitamin
• Indeholder tre forskellige typer A-vitamin,der genopbygger hudens struktur
og • den binder fugtighed i hudens overflade

Hvad er jeres næste køb?


:) Ha´ en dejlig søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar