mandag den 24. juni 2013

KØBENHAVN - here we come!







SÅ blev det offentliggjort!!!! 
- Søren og jeg flytter pr. 1/8 - over på den anden side af Storebælt
 :D

Som I nok kan fornemme, så sker der en hel del - i mit liv i øjeblikket!

 Ikke nok med, at jeg er i et intens praktikforløb på Instituttet for Fremtidsforskningsom kræver en stor del af min tid og koncentration, 
- så sker der i øjeblikket også en del store ændringer på hjemmefronten!!

Min kæreste Søren har nemlig fået sit drømmejob! - han kom igennem nåleøjet, og skal nu pr. 1/8 2013, være Volvo Danmarks nye salgschef 
                                    for Customer Service. 

Det er en stor drøm der er gået i opfyldelse, og da Søren og jeg altid har delt samme passion for hinandens "karriere", er det også en stor drøm for mig, 
at se Søren nå den drøm, som han har haft i mange år!

Dette betyder derfor også, at Søren og jeg nu står og skal finde en lejlighed i København - en opgave der er nemmere sagt end gjort. 

SÅ hvis I kender nogen, som kender nogen - som har hørt om nogen
- så må I MEGET gerne kontakte os!! 

***Vi har brug for al den hjælp vi kan få ***


Vi er også interesseret i at høre fra jer - selvom lejligheden ikke befinder sig i de nævnte områder ;) 

På forhånd tak :D <3

Psst" - læs med imorgen, hvor I kan se hvad jeg har lavet i min weekend
- jeg har haft endnu en skøn og travl weekend! 

Efter en periode med stilhed, begynder jeg nu at blogge hver dag igen, 
så husk at smutte forbi bloggen :P

Ha´ en dejlig MANDAG 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar