fredag den 28. juni 2013

IDAG FLYTTER JEG FRA STRANDBOULEVARDEN










God morgen derude :D

SÅ kom dagen hvor jeg (desværre) flytter fra 
Strandboulevarden 111, 2100 København Ø

Min kæreste Søren kommer og henter mig - og ALLE mine sager, 
her engang i eftermiddag!

 Jeg er faldet pladask for ØSTERBRO  - og jeg håber virkelig at Søren og jeg, kan  finde en lejlighed, i nærheden af Strandboulevarden. 
Kvarteret er bare helt perfekt -  Østerbrogade, med et hav af lækre butikker og caféer, og 1,5 km fra Hellerup... og ja, havet er MEGET tæt på :D !

Det er sørgmodigt at det nu er blevet tid til at flytte herfra
, da jeg både siger farvel til en ekstraordinær lejlighed, 
med den bedste beliggenhed og 
vigtigst af alt; VERDENS DEJLIGSTE ROOMIE <3



NØJ, hvor jeg kommer til at savne dig mus!!!!
Det bliver helt mærkeligt ikke at have hinanden i hverdagen, 
men dejligt at vi begge bliver boende i Kbh !



Dagen idag, er også sidste dag på Instituttet for Fremtidsforskning



Jeg kan slet ikke forstå at tiden er gået så stærkt!
Jeg er faldet utrolig godt til på Instituttet, 
og får svært ved at undvære dem alle!
- og ikke mindst det helt specielle - og
 fantastiske miljø der er!  


Men men, hvis det hele går i orden, så jeg kan vende tilbage som 
studentermedarbejder her til 1. september :D
Her  skal jeg fortsætte med den igangværende netværksskabelse 
samt generelle forretningsudvikling af foredragsvirksomheden
 - med henblik på øget salg - på det danske marked! YES! 

Det vil passe helt perfekt, da jeg kan fortsætte mit uddannelsesforløb!
(jeg vil gerne læse en kandidat i antropologi og teknologi)


Nåh, nu må jeg hellere skynde mig hen på Instituttet!
 - jeg skal nemlig lige nå, at købe en masse lækkerier 
- som vi skal hygge med, 
her på min sidste dag i praktikken :D


God dag derude!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar