søndag den 2. februar 2014

Lovely weekend


God aften folkens

Har I haft en skøn weekend?
Jeg har haft en dejlig weekend, med alt lige fra
filmhygge, lørdagsshopping, tøsefnidder, kærestesøndag
 og forskellige praktiske gøremål.

I fredags sad jeg på job og kiggede ud på 
Store Kongensgade, hvor sneen fint dalede ned,
.. imens jeg næsten ikke kunne vente på at få fri! 

For ved en 18 tiden ankom nemlig min skønne 
barndomsveninde Signe - til København.


Vi fik lidt lækkert mad og så tøsefilmen "Valentines day"!

Om lørdagen stod den på shopping i Fields
og jeg købte blandt andet denne fine hat ;)


 Min bedre halvdel har været på skiferie hele ugen
- så søndag var derfor afsat til lidt kærestehygge!  

Selvom det er søndag, så glæder jeg mig allerede
helt ustyrligt meget til næste weekend 
- selvom jeg den kommende uge ser meget frem 
til caféhygge med Eva, spændende projekter på jobbet 
og aftensmadhygge med Line-pigen;)

Sov godt derude! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar