torsdag den 22. november 2012

1 måned til juleaften







Go´morgen derude ;)


Har I sovet godt? - SÅ blev det lørdag og om lidt skal jeg på job i Companys...- og jeg er kommet i julestemning bare ved tanken om hvor hyggeligt der allerede er pyntet op rundt omkring inde i Odense city..- glæder mig særligt til at cykle igennem byen når jeg får fri- så har mørket sænket sig over byen og de mange lyskæder kan lyse op på bedste vis... (det er også dagen hvor det store juletræ på flakhaven bliver tændt)

Derfor er indlægget idag, fyldt med en masse dejlige juleminder... 







Mit absolutte yndlings julefoto
 - taget hjemme i mine forældres have i julen 2010..



   Fin Maileg nisse



Juletræet hjemme hos mine forældre


"All I want for Christmas... is yooooou" <3 


Hvert år - sidste lørdag i november,  tændes byens (Odenses) store juletræ på Flakhaven 



Juletræet bliver pyntet d. 23 dec


 Julepynt hos mine forældre





Den smukke adventskrans som vi binder hvert år


  I år skal der også bages vaniliekranse



...og disse lækre småkager



 Nyder at høre min mormor spille klaver


Julehygge i lejligheden i Herning

Hvert år laver jeg julekalender til mine forældre
..- (i år ser den foreløbig sådan her ud)


I de 23 år jeg har holdt jul - har vi hvert år selv fældet juletræet
(de sidste 2 år har vi fældet træet i mine forældres have/skov)

Min kæreste i julehumør og trutmund ;)

Hvert år tænder jeg lysene på juletræet, sammen med min far
I år skal jeg heldigvis holde jul med min lille niece Sofie
 - uha, hvor jeg glæder mig



Er det kun mig som er kommet lidt i julestemning?? 
:)

IDAG er der præcis 1. måned til juleaften!! YEAH!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar