tirsdag den 13. november 2012

NEW IN // Lysekrone



En 5-armet krystal lysekrone med sort skærm, der giver barokkens klassiske former et moderne udtryk i smuk og stilfuld harmoni.

 Den sorte transparente skærm består af tætsiddende tråde på en metalramme, der giver en flot gennemsigtighed til den 5-armede lysekrone. Under skærmen kan man se runde og kugleformede prismer , der giver et utroligt smukt og farverigt lysspil i solens stråler. 

Som nogen af jeg nok er bekendt med, så har jeg længe gået og drømt om at få fat i, sådan en type lampe.. :)



Jeg købte lampen i fredags - af en veninde fra min gymnasietid. 
Efter hun er flyttet, har hun ikke fået den op og hænge  - og da den kun har været oppe og hænge i hendes gamle lejlighed omkring 5-6 måneder, så var jeg meget hub på at få fat i den ;) 



Ih, hvor er jeg allerede MEGET begejstret for den!!!!  ;) 

 Jeg kan bare ikke beslutte mig for, om den skal hænges op over mit spisebord eller om den skal hænge og pynte over min seng? 

"Hvad synes I?"

Skal den hænge inde i mit soveværelse, over min seng?


Eller

Skal den hænge over spisebordet - i stedet for PH-lampen?

Jeg kan ikke helt finde ud af det - 
MEN jeg tror det ender med at blive inde i stuen... så jeg kan "nyde" den mest mulig ;) 

HA´EN DEJLIG TIRSDAG :D 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar