fredag den 23. november 2012

NEW IN // PEPLUM STYLE

Halløj derude...



Her den sidste tid, er jeg blevet helt vild med PEPLUM!!

(Peplum er et ord for styles med et bredt stykke flæse forneden - gerne hvor overdelen sidder stramt i taljen og nederste stykke strutter ud)


Jeg har bl.a. købt denne fine peplum kjole - fra mærket Envii.









"Er den ik´ bare fin??" 

Jeg var heldig - der var lige en str. M tilbage i landet  
(og nu er den HELT udsolgt ) 
J







Jeg har også bestilt en peplum top fra England


 Den kostede kun 8,99 pund + 5 pund i porto
(ca. 130 kr i alt)






Derudover har jeg fornylig erhvervet mig dette lækre lækre sæt fra mærket Part Two. Jeg havde sættet på til julefrokosten i sidste weekend, hvor jeg var på Scandic Hotel med mit arbejde (butiksarbejde) 

Det gode ved sættet, er at det kan købes seperat... 


- blusen har jeg købt i str. L



599,-

og nederdelen i str. S.  - 
499,-



Endvidere har jeg fået lagt denne lækre Part two peplum top til side i butikken - den er magen til den grå.  



599,-

SÅ er jeg vidst også dækket ind 


MEN til det nye år, kommer der en masse nye varer ind i butikken  - i  Peplum style... særligt Part Two og Inwear har lavet en del...- så jeg er nu ret sikker på, at der til det nye år, flytter flere peplum styles ind i garderoben.! 

J

Ha´en SKØØØN dag!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar