torsdag den 8. november 2012

AFTENHYGGE med Bloggen

Her er teen lavet og skålen med økologiske mandler sat frem...


 Det var første gang jeg brugte min nye Normann Copenhagen kande og lille skål - og er allerede meget begejstret over dét. 


Som I kan se var der masser af lys der kunne tændes - og de blev også tændt kort tid efter dette billede blev taget ;)! 
Blandt andet mine tre kubus stager. Den sorte fik jeg til jul sidste år af min mormor og de to hvide fik jeg af mine søde svigerforældre, i forbindelse med at jeg blev færdig som Designteknolog i sommers...

Denne væg er min absolutte yndlings væg. Her er alt lige fra min Margit Brandt globus, fotoalbums, bogstavet ´K´som jeg har fået af min mor, den fine havfrue jeg fik af min mormor da jeg blev færdig som Designteknolog, rammer med betydningsfulde billeder blandt andet billeder af os alle 4 (min bror, svigerinde, kæreste og jeg), tre lyng, som er blandt mine yndlingsblomster, mine 6 metalkasser samt mine nyerhvervede glas..... ;)
Blomster fra fødselsdagen forrig fredag...


Kort tid efter billederne blev taget - hoppede jeg over og hyggede i sofaen - hvor jeg varmede mig ved mit bløde lammeskindstæppe :)

Som I alle nok har bemærket, så er det begyndt at blive MEGET mørkt - meget TIDLIGT om aftenen, hvilket indbyder til at sidde indenfor og lune sig med en kop varm te og for mit vedkommende indbyder det især til at hygge med min blog ;)  Igår aftes var ingen undtagelse - det endte med at blive en god afslutning på en lettere stressende dag - og jeg fik, vigtigst af alt, lavet udkast til en masse nye indlæg ;) 


-  Det kan være hyggeligt nok, at bo herude på landet - selvom det altså er MEGET mørk herover i Jylland... ;)


Ha´en dejlig torsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar