onsdag den 14. november 2012

BO BEDRE //JULEN 2012


     Så fik jeg fingrene i BO BEDRE´s julenummer (nov. 2012)

Det skinner helt ;)



Jeg synes forsiden er super lækker !!!!



Det skal lige siges at forsiden næsten er 3 dimensionel
 - da "Bo Bedre" og "Julen 2012" samt "snefnuggene" er skrevet med sølv glimmer der stikker ud af bladet - så overfladen føles helt speciel 
Allerede dér vinder bladet mit hjerte :D

Hvad synes I?

I nummeret besøger de helt eksklusivt Egeskov Slot samt 5 danske hjem, som har pyntet op til højtiden. Desuden er der nye dejlige opskrifter på kager og konfekt samt inspiration til årets adventskranse.

Der var et ekstra blad med - et særligt julegavetillæg med masser af inspiration!

 I deres store gavetillæg...



 ...giver de 335 gode gaveideer - til ham, til hende, til dit barn og ikke mindst til dig selv!.


Nøj, hvor jeg glæder mig til at pakke bladet ud og læse de i alt 
220 sider... :D

Bladet (de to blade) fås for 58,95,- i de fleste kiosker.... 


Ha´en rigtig dejlig ONSDAG!!! 


J

NB: På mandag triller et længe ventet indlæg ind på bloggen. JULEØNSKER - og over 150 af slagsen ;) 

Glæd jer til at få lidt inspiration til jeres ønskeliste!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar