onsdag den 13. november 2013

10 ting du (måske) ikke vidste om mig ;)



1. Den. 26 december, har jeg været sammen med min kæreste i 6 år!

2.   Jeg har altid haft en drøm om at blive antropolog.

3.  Jeg har et større behov end andre for væske 
(drikker op til 3-4 liter vand om dagen - for ikke at dehydrere!)  

4.   Jeg bruger kun str. 35 i sko.

5.  Jeg har siden 2006 boet over 10 steder i Danmark. 

6.  Jeg er i næste måned færdig med min PBA grad i Business & Design med speciale i branding og marketing mangement.

7. Jeg har altid sagt, at København skulle jeg aldrig flytte til 
....og se bare hvor jeg er nu ;) 

8.  Mit uddannelsesmæssige mål er en Ph. d, 
men hvis dette ikke bliver en realitet, 
så vil jeg tage en Master om nogle år. 

9.  Jeg har rejst i 15 lande og glæder mig til at komme ud på nye eventyr.

10.   OG jeg har altid haft et hav af øgenavne: 
Hønse, HP, Mogens, Dyret, Müllehøne, Gürli, Måg, Mumitrolden,
Borkski, Stump og Musse. 


 Lidt om mig..... 

Må jeg høre, hvad med jer?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar