fredag den 15. november 2013

En lille hilsen...



HEY derude...
De næste 5 dage, holder jeg "fri" fra bloggen, 
da jeg er gået ind i slutspurten med min BA opgave!

Den skal være færdig senest tirsdag aften, 
så jeg har riiiiiigeligt at se til :S

På onsdag skal jeg helt fra København - Herning 
for at aflevere opgaven, og så tilbage fra Herning-København
- så det bliver en laaang dag
hvor jeg sikkert er meget meget træt!
.... SÅ *jeg vender tilbage på torsdag den. 21

Ha´ en dejlig dejlig weekend!! 

 HUSK HUSK  HUSK  HUSK  HUSK  HUSK  HUSK HUSK HUSK  HUSK  HUSK  HUSK HUSK               ...at stemme til valget på tirsdag den. 19 nov
//Søren og jeg har idag været henne og brevstemme ved DR byen
med live musik, kendisser, bål og øl..... HYGGELIGT! 

"Hej"...-  så længe ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar