torsdag den 7. november 2013

FØDSELSDAGSGAVERNE #VOL.3 2013

Så blev det tid til de allersidste fødselsdagsbilleder 
fra min 25 års fødselsdag...

Sidste søndag var min dejlige svigerfamilie inviteret til fødselsdags/indflytter/2x25års/Champagnebrunch - kl. 11.00



Lækre AVVENTO Kähler lysestager 
og lækre viskestykker fra Designletters
fra min skønne svigerinde Joy 
og hendes søde mormor Tove



Lækre opbevaringsbøtter og skønne skåle

fra Sørens søde farmor og tante Marianne




Lækker lækker HAY pude og skønne viskestykker
fra min søde svigerinde Stina og svoger Christian

Lækker OBH stavblendersæt som vi længe har ønsket os....

OG

... de smukkeste ørering fra STINE A
fra min svigerfar og søde Randi ;) 


Det var bare en FANTASTISK DAG
 - med masser af hygge og 
lækre lækre gaver :P

* TUSINDE TAK *

____________________
Ha´ en god TORSDAG derude ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar