lørdag den 23. november 2013

JULEOUTFITS 2013


For første gang nogensinde
har jeg allerede mit jule - og nytårsoutfit helt klar
--  jeg har nemlig to helt nye kjoler, som med
sikkerhed skal bruges!


_______________________________

Kjolen til 
NYTÅRSAFTEN
er denne skønne glitterkjole fra mærket 
ENVII by Trine´s wardrobe
//Jeg købte faktisk kjolen for over 3 måneder siden, 
hvor jeg var HELT sikker på, at den skulle bruges
nytårsaften..... //
________________________________________

Kjolen jeg skal have på 
JULEAFTEN
er en smuk smuk kjole jeg fik til min 25 års 
fødselsdag her den. 22 oktober. 
//Jeg ønskede mig den, da jeg så den inde
på Strøget i september måned og der var 
jeg slet ikke i tvivl om, at den ville være helt
perfekt til juleaften//  
NB: Farven er en del anderledes -
både mørkere og mere lilla, 
end den fremstår på billederne

____________________________
JULEFROKOSTERNE 

Jeg har endnu ikke helt besluttet,
hvad jeg skal have på til alle de resterende 
julearrangementer
men jeg har kigget min garderobe lidt igennem og har
fundet frem til nogle gode bud ;) 

Jeg fandt også frem til nogle bud på
accessories;  

Hvad med jer? - ved I også allerede nu,
hvad I skal ha´på? 


Ha´ en dejlig LØRDAG!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar