mandag den 4. november 2013

Beauté Pacifique - MINE DAGLIGE RITUALER

 I dagens indlæg vil jeg komme ind på hvilke hudprodukter jeg benytter ,til mine daglige hudpleje ritualer... 

 Som mange af jer nok ved, så benytter jeg ét bestemt mærke inden for hudpleje og det er det danske hudlæge mærke

 - BEAUTÉ PACIFIQUE! 



MORGEN ANSIGTSPLEJE RITUAL

Hver morgen starter jeg med at vaske mit ansigt med rensemælken

Jeg påfører produktet i ansigtet med en vatrondel, inden jeg går i bad. 
Jeg lader rensemælken sidde under hele badet og lige inden jeg er færdig, vasker jeg det af med lunkent vand..

Når jeg kommer ud af badet, tørrer jeg mit ansigt med en vatrondel eller et (helt nyt) håndklæde. 

Når mit ansigt er tørt, påfører jeg dernæst tonic´en
Jeg sørger for at komme rundt i hele ansigtet og på min hals. 

Når tonic´en er tørret fint ind i huden, smører jeg serumet 
- DEFY Damage på. 

Oven på serumet (når huden er nogenlunde tør) påfører jeg en olie-fri fugtighedsgivende lotion, som har en ideel mat overflade og derfor godt som make-up underlag. 

Dernæst er jeg klar til at komme make- up på huden ;) 
( jeg blogger snart om min dagligdags make-up )


 KROPSPLEJE RITUAL

Hver morgen går jeg i bad og har et meget fast kropspleje ritual
som er meget vigtig for, at min hud holdes sund.

Jeg starter med at skylle min hud med varmt vand, 
og dernæst smøre body-scrub rundt på kroppen.

Dernæst skyller jeg det grundigt af og smøre mig ind i 
body-shampooen, som skal masseres i cirkler ind i huden. 

Når jeg har tørret mig med et håndklæde, får jeg smurt mig
grundigt ind i body-lotion.    

AFTEN ANSIGTSPLEJE RITUAL

Hver aften renser jeg øjnmake-up´en af med 
ALT- i- en rens fra Matas. Af en eller anden årsag, er det
dét produkt, der bedst renser min Helena Rubenstein 
mascara af. Dernæst benytter jeg rensemælken og tonic´en
(som i mit morgen-ritual)
Efter tonic´en lægger jeg et tyndt lag A-vitamin rynkecreme 
som jeg bruger som natcreme.  



 2-3 gange om ugen

Ca. 2-3 gange om ugen, benytter jeg disse ovenstående masker!
Lermasken til dybrensning (typisk om søndagen),
fugtmasken som et supplement til natcremen 
og ansigtspeelingen til at rense huden og få den helt klat og fin. 


 MED PÅ FARTEN:
Jeg har altid DRY AIR COMPAT og håndcremen med i tasken
Dry air compat ligger man oven på ens make-up,
hvis man fornemmer at huden trænger til et fugt boost 
i løbet af dagen!
OG håndcremen er særligt uundværlig 
, her på denne tid af året!  



BAG OM PRODUKTERNE: 

Beauté Pacifique er et dansk firma, der blev stiftet i 1997 af medico-ingeniørerne Gunnar Svendsen og Flemming K. Christensen. 
Stifternes andet firma Cortex Technology, har siden 1986 udviklet avancerede ultralydscannere og andet forskningsudstyr i tæt 
samarbejde med hudlæger over hele verden.


Det var med denne dybe viden om huden – og en fast overbevisning om, at det faktisk godt kunne lade sig gøre - at projektet Beauté Pacifique startede med Flemming K. Christensen i spidsen med ambitioner om at skabe en banebrydende hudplejeserie med objektiv og målbar effekt og et nyt firma. Parallelt hermed stiftede Margith Adler, Flemming K. Christensens hustru, firmaet GMPack, der udgør det tredje element i koncernen. GMPack arbejder internationalt med pakning af lægemidler og udvikler/fremstiller hudplejeprodukter. 

Disse tre virksomheder og deres medarbejdere udgør til sammen den platform, der giver Beauté Pacifique et forspring. 

Psst,- Helena Christensen er blevet Goodwill 
ambassadør for Beauté Pacifique..

Ha´ en god mandag :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar