fredag den 1. november 2013

FØDSELSDAGSGAVERNE 2013 #VOL.2


Så er det blevet tid til, 
at vise jer lidt billeder fra i lørdags! 



Pigerne var inviteret til 
Champagnebrunch i lørdags,
kl. 12
De kom med skønne skønne gave og
godt humør ;) 



Kérastase hårpleje
(shampoo, balsam og serum)
fra mine gymnasieveninder Amanda, Nanna og Camilla



Smuk buketblomster og fint kort 
fra min nye veninde Maibritt



Lækker te og bogstaver fra Designletters 
fra mine tekoveninder Line og Rikke


Smuk ring fra Moss Copenhagen og mascara fra
Helena Rubenstein OG en buket smukke blomster

fra mine smukke kusiner, Pernille og Sissel


Lækker skål fra Arne Clausen og bogstaver
fra Designletters (og flotte rønnebærgrene)
fra mine skønne fynskeveninder Fie og Marie 


Christianes Beautybog 
fra min dejlige veninder Mette og Line



Jeg er helt overvældet over, 
alle de fine gaver tøserne havde med!

Jeg havde en perfekt tøsefødselsdag :D

Ha´ en skøn weekend derude !






2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog hyggeligt og lækkert ud - og sikke mange fine gaver :D

    - Anne

    SvarSlet