tirsdag den 18. februar 2014

3 nye SORTE favoritter i garderoben


Hat fra H&M - 79,95 kr.




Nøglesnor fra Decadent - 450 kr.


Blød cardigan fra Message - 550 kr. 


Jeg har i år købt -  3 sorte ting, som virkelig er blevet mine nye favoritter...

Hatten har jeg kun haft på et par gange - men jeg er sikker på, at den bliver et hit når vejret bliver lidt mere forårsagtigt og de lange strøgture en realitet...

Decadent nøglesnoren bruger jeg som en helt almindelig halskæde og kan hurtigt forvandle en kedelig oversize bluse, til et mere sofistikeret look. Jeg har i alt fem Decadent nøglesnorer (i forskellige farver) - som er et vigtigt element i min garderobe. 

Mit absolutte yndlingskøb, er dog den ultra bløde cardigan fra Message! 
Jeg føler nærmest at man kan bo i den - og så passer den bare til ALT i min garderobe! 
(... den er lidt mere pjusket end den fremgår på billedet)

Mit næste "sorte" køb,  er uden tvivl et par nye lækre flade, korte ankelstøvler,
hvilket jeg hellere må på jagt efter i næste måned. Det er aldrig helt så nemt, når man kun bruger str. 35-36 i sko - men mon ikke at udvalget i København, skulle gøre det lidt nemmere end det plejer :D


Hvad er jeres næste "sorte" køb? ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar