søndag den 16. februar 2014

Søndag med søndag på!


Så blev det søndag og hjemme i Ørestaden er søndag lig med afslapning, praktiske gøremål, gåture, snuller´ture, filmhygge, lækkert mad, lidt tøjvaskning og meget meget mere ;) 

Idag vågnede vi begge tidligt og efter at have hyggesnakket i 1 times tid, 
 stod vi op og hyggede med stearinlys, musik, rundstykker og lækre sunde smoothies...
Udover de praktiske ting, så står resten af dagen på hygge og gåtur ved vandet! 
- og måske et smut til Køge havn, hvor mine forældre er til fødselsdag ! 

Jeg er fan af søndage og jeg synes faktisk, at det er den bedste dag på hele ugen
- hvis man altså kan undgå at tænke på, at dagen imorgen er begyndelsen på en ny travl uge... ;) 

Som I kan se på billedet, så er jeg klar til at komme et smut udendørs og nyde det skønne vejr! Tørklædet jeg har på, er et af mine yndlingstørklæder
 (i uld) - fra mærket Bruuns Bazaar Copenhagen - til omkring 1.000 kr. Jeg er særlig vild med kvaliteten og den skønne klare farve! :D

Hvad skal I bruge søndagen på?

GO´   *S Ø N D A G * HERFRA ! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar