onsdag den 12. februar 2014

MINE TO VALENTINES



Lige nu sidder jeg og nyder stilheden, imens dagen går på hæld. 
Jeg vil bruge døgnets sidste timer på at skrive de to smukkeste Valentines kort, 
til mine to højtelskede valentines <3  (Mormor og Farmor)

Min mormor og farmor har altid været en utrolig stor del af min tilværelse
og jeg kan ikke forestille mig, at det kan lade sig gøre at have et tættere forhold til sine bedstemødre, end jeg har <3 De bor begge i Tommerup - hvor mine forældre også bor og hvor jeg har boet hele min barndom. Flere gange om ugen har de hentet mig fra diverse institutioner, fritidsaktiviteter, veninder og har givet mig en masse kærlighed, støtte, livsglæde og ikke mindst tryghed.  

De har ALTID været der for mig og jeg vil være dem evigt taknemmelige...


Min farmor (tv.) er en skøn frisk dame på snart 83 år, men hendes sind og fysik er ikke en dag over 50! Hun løber hver dag, går til gymnastik og hader at sidde stille. Når vi kommer på besøg er der altid mad nok til en hel skoleklasse og hun elsker at varte os alle op, ja nogen gange glemmer hun sig selv.  Hun er vild med sin lille røde Peugeot og kører gerne veninderne rundt til diverse arrangementer. Hvert år til jul laver hun de mest fantastiske vaniljekranse og på den her årstid sylter hun verdens bedste rødbeder. Vi ringer sammen hver uge og taler om alt mellem himmel og jord. 



Min mormor (th.) fylder 80 næste år, men hun har en livsglæde som en på 20... 
Hun kører land og rige rundt, for at besøge sine mange venner, veninder og familiemedlemmer - så man skal helst undgå at komme på uanmeldt besøg. Min mormor er den eneste der kan få mig til at sove på 2 min. og spiller helt guddommeligt på klaver. Da jeg var lille og selv gik til klaver, var det også hende der hjalp mig med at øve. Hver uge hører vi om hendes seneste fashion køb og det umættelige shoppegen, er vidst noget jeg har arvet fra hende. Da jeg boede hjemme tog vi tit ud på café og shoppede på Strøget - eller hyggede hjemme i hendes hyggelige have. Der går ikke en uge imellem, vi ringer eller skriver sammen!

Når vi tøsehygger lægger jeg make-up, sætter deres hår og taler om fortiden, nutiden og om fremtiden! 

Jeg elsker dem over alt på jorden og vil altid bære en stor del af dem,
i mit hjerte 

 Derfor er de mine to valentines og fortjener fine
kort med masser af kærlige ord...
Kortene er et Ducklingcard (fold ud kort)
og jeg vil mene at de kan købes på alle landets posthuse for 
50 kr. 


2 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det bare et fint indlæg og hvor skriver du fantastisk. Er sikker på at de må være stolte af dig

    / M

    SvarSlet