mandag den 23. juni 2014

30 ÅRS BRYLLUPSDAG


Idag for 30 år siden - 
blev mine søde forældre gift
 på en meget regnfuld junidag.

De havde valgt samme bryllupsdag som min farmor og afdøde farfar
 og de blev gift i en lille landsbykirke på Fyn. Festen
blev holdt i et stort telt - i min mormor og morfars daværende have
og der blev selvfølgelig danset til den lyse morgen!


Det er altså noget helt helt særligt når ens forældre
har holdt sammen i så mange år, og når de åbentlyst
stadig er helt vilde med hinanden <3


Tillykke til mine dejlige forældre
og jeg er ikke det mindste i tvivl om
,at I er hinandens livs 
KÆRLIGHED


Jeg håber at alle jer derude,
 får en hyggelig sankthansaften
- med båltaler, midsommerviser, god mad 
og hvad der ellers hører til ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar