mandag den 2. juni 2014

KONFIRMATION 2014


I weekenden var vi til en helt igennem fantastisk konfirmation,
hos min dejlige fætter Oscar. 

Vejret var fint, 
også selvom solen ikke tittede helt frem.
Der var pyntet festligt op i kirken, med fine roser
og hyggelige lys.

Manden og jeg var klædt på til fest,
- jeg havde blandt andet en helt ny kjole på ;)

Vores gave til konfirmanden 
bestod af en "Blærerøven, vender tilbage" bogen.


 ...samt en lille overraskelse!

Vi havde nemlig lånt en ret cool bil,
som skulle fragte Oscar hjem fra kirken. 

Her ses min smukke muddi, i hendes
helt nye flotte NOA NOA kjole og hendes
lækre Mulberry taske. 
Jeg havde i dagens anledning,
 fået lov til at sætte hår, på min smukke moster.
(som også var iført en vildt flot kjole)


Da vi kom hjem i deres have, var der dækket fint op
- med velkomstdrinks og lidt tapas.

Li´ som alt andet, 
så var haven også helt perfekt :D


Festen blev holdt i et stort telt i haven, 
som min moster havde fået pyntet super flot op! 

Se bare denne fine borddeko´ ;)

Forretten var virkelig udsøgt
- fisk, fisk og fisk MUMS!  

Vi fik sunget rigtig gode sange
og der blev holdt hamrende gode taler! 

Til hovedret var der buffet, 
med alt hvad hjertet begærer! 

Til dessert var der både is, kage og lækre 
jordbær med chokolade. 


(Her ses mine to små kusiner og min Niece
- tre på stribe med hver deres ipad)

ja, både små og store hyggede sig,
 til (uden tvivl) årets brag af en fest!!!

Endnu engang tillykke til min søde fætter
Oscar! 

Ha´ en god dag derude :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar