tirsdag den 10. juni 2014

LAAAAAANGELAND

Så blev det hverdag igen og jeg har haft en fantastisk forlænget weekend i mine forældres sommerhus på Langeland.

Det var det lækreste vejr,
så vi opholdte os næsten kun udenfor. 

 Haven var bare så fin, med diverse farverige blomster

Mine forældre har lavet såkaldte "bikuber",
så selv brændestakken ser flot ud.


 Her klipper min muddi lidt hyben, 
som blev brugt i fine blomster deko´ er

Vi nød at hygge rundt, nede på stranden

Vandet var helt klart og
 sandbunden kunne ikke have været finere. 

Vi tog et lille hvil på badebroen...

...og nød synet af det smukke hav. 

Nøj, hvor jeg godt kunne have brugt en uge mere på 
LANGELAND! - særligt når vejret er så godt i øjeblikket!

Godt man snart kan se frem til et par ugers sommerferie :D

Havde I også en skøn weekend?










Ingen kommentarer:

Send en kommentar