søndag den 22. juni 2014

MIT FØRSTE ROYAL COPENHAGEN


Jeg har længe været i tvivl om, 
jeg skulle begynde at samle på 
Royal Copenhagen 

Det der især har holdt mig tilbage er nok,
at jeg ved at man ikke kan stoppe igen,
hvis man først er begyndt :P


Se bare min muddis store fine samling ->


Men igår hvor jeg havde en 
Katrine-alenehjemme-forkælelses-hygge-afslapningsdag
- så faldt jeg over den fineste skål i Magasin.

Fra mig til mig ;)


Skålen har jeg ikke set før (24 cm). 
Den er mellem i størrelsen og passer derfor
både som morgenmad/aftensmad - og alm. serveringskål.

Jeg er SÅ glad for den og
 det var som om at salaten bare smagte lidt bedre,
 nu når den blev spist fra mine nye skønhed :P 

.... OG jeg ved hvad I tænker, 
nu er der INGEN VEJ TILBAGE!
- og I har ret, 
(jeg er allerede på vej over i Maga´) :D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar