søndag den 29. juni 2014

KÆRESTETUR til Malmø


I fredags havde jeg en stille og rolig 
dag på Instituttet
- men det jeg ikke vidste var, at
Søren havde planlagt en lille tur
til Sverige...


Det hele startede da jeg kom hjem fra arbejde, 
hvor Søren stod i soveværelset og havde pakket 
en halv kuffert. Søren forklarede at jeg
skulle pakke kufferten færdig, da han havde
en lille overraskelse - og mere ville han ikke sige.

Jeg blev kommanderet ud i bilen 
og først da vi nåede til Øresundsbroen, 
gik det op for mig, at vi faktisk var på vej til
SVERIGE !

Søren havde booket et værelse
på hotel Scandic - lige midt på
gågaden i Malmø.

Værelset var beliggende på den øveste etage (7. sal)
med udsigt ud over byen og
jeg nød virkelig at der var badekar :D

Vi smuttede hurtig ud fra hotellet, så
vi kunne nyde Malmø i det fine vejr.

Vi fandt et lille hyggeligt torv, 
hvor der var masser af god stemning.

Her fik vi lækkert mad og nød hinandens selskab.

Lørdag morgen stod vi først op ved en 9 tiden
og smuttede ned til en kæmpe morgenmadsbuffet
- lækkert!

Dernæst smuttede vi ned på Strøget og 
kom blandt andet forbi et hyggeligt marked.


Søren fik shoppet til den helt store guldmedalje. 


Vi tog hjem fra Sverige, sidst på eftermiddagen
da Søren skulle i Parken og se speedway...


...og jeg havde en sleep-over-tøsehygge-aftale
med min søde veninde Line, 
hjemme hos hende, på Frederiksberg.

Line og jeg lavede den lækreste laksesalat!

Bagefter hoppede vi i nattøjet og
lagde både ansigtsmaske og neglelak.
Til dessert fik vi vandmelon og danske jordbær
- mums!

Ansigtsmasken fra Dennis Knudsen,
var meget sort og meget klistret
- men super effektiv ;)

Søndag vågnede jeg kl. 7.00 præcis,
og omkring kl. 7.30 stod vi op og lavede 
havregrød, med mosede bananer, frisk æble, 
mandler og kanal - samt varm hvid te fra Perch.

Derefter hoppede vi i sportstøjet og
tog hen til Fitness dk ved Falkoner plads,
hvor vi var til holdet "Stram op" ;)

Ved en 13 tiden kørte jeg så hjem til Søren
som havde slemme tømmermænd :P - som 
blev kureret med lidt lækkert mad i Fields
og skøn sofahygge.

Alt i alt en helt igennem fantastisk weekend!
:D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar