fredag den 6. juni 2014

JEWLSCPH - DEN SMUKKESTE RING

Igår fik jeg den smukkeste ring!!!!

Den ring jeg fik af mine forældre da jeg blev færdig med
min PBA i december, gik desværre i stykker.
Derfor har jeg siden januar gået og ledt efter en erstatning...

Igår cyklede jeg så ud til (hyggelige) Østerbro...

...da jeg ville ud og besøge 
JEWLSCPH´s showroom
på Blegdamvej 104 A.

Lige fra da man kom ind af døren,
 var der pyntet utrolig fint op.

Jeg prøvede en masse forskellige ringe...

MEN endte med at falde for denne smukke ægte ædelsten - Røgtopas. 
(Topas: betyder ild eller ren energi 
og siges at afbrænde eller forebygge ophobning af negativ energi,
 som den erstatter med kærlighed - hvilket jeg synes er 
en ret fin symbolik :)
Ringen er forgyldt med 24 karat guld.

Den er særlig fin, med diamantringen 
- som også er fra mine forældre.
(da jeg blev student i 2008) 

Nøj, hvor laver JEWLSCPH de smukkeste håndlavede smykker!

Det charmerende ved ædelsten (og håndlavede smykker) er, at der ikke er to smykker, der er ens. Så jeg stod  og skulle vælge mellem tre af samme type ringe og valgte lige præcis denne ring, på baggrund af stenens fine grå/rosa nuance og den smalle guldfatning.


ENDNU ENGANG - TAK MOR OG FAR  <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar