fredag den 6. juli 2012

ELEFANT... DU ER SÅÅ ELEGANT

Forleden dag, da Søren og jeg var på en såkaldt ”snullertur” - kom vi forbi Cirkus Dannebrog. Da vi kunne se denne elefant gå rundt, nær vejen, stoppede vi bilen. Den var virkelig fin :) 




Meget gammel elefant
Her ses Cirkus Dannebrog

Den så virkelig sød ud...
I fuld vigør  - trods dens høje alder
Jeg fik givet den lidt græstørv
Damen (havde også smidt bilen ind i grøften, for at nusse med elefanten)

Godt nok sød...
Da jeg nussede den på snablen, fik jeg et kæmpe stød... AV!

 Idag vågnede jeg kl. 05.20 - så selvom klokken nu kun er 9.59, er jeg allerede ret træt :S Så min dag idag, bliver ikke den mest aktive (de lover også dårligt vejr, i form af torden og kraftige byger)

Senere vil jeg blogge om mit outfit igår ;) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar