mandag den 16. juli 2012

#FOTO SHOOT# i Råbjerg Mile (med Søren)

Hej Derude :)

Jeg beklager stilheden på bloggen, men denne weekend har været booket fuldt op. Jeg kom hjem fra Skagen sent fredag og lørdag spiste jeg brunch med min dejlige kæreste samt shoppet de sidste fødselsdagsgaver til ham. Derudover skulle jeg, sammen med hans gode ven Kim, arrangere et SURPRISE PARTY, som skulle holdes lørdag i vores lejlighed. Dette gjorde at jeg brugte al min tid lørdag, på at holde det hemmeligt og få Søren til at gøre som jeg havde planlagt ;) Det var noget af en udfordring, men det lykkedes og Søren blev MEGET overrasket :P  Søndag havde Søren fødselsdag og der nåede vi at hygge med morgenmad og gaver, inden han tog på arbejde og jeg tog til Sjælland - over til min kusine der også havde fødselsdag. Jeg kom hjem fra Sjælland kl. 18 - og der gik turen direkte til Svendborg med Søren og hans søde mor Ann. Her havde Søren bestilt bord på Svendborgsund. Vi var først hjemme igen kl. 22 - så jeg har på ingen måde haft tid til, at blogge....... 

Idag skal jeg jobbe i Companys i Rosengaardscenteret - en åben-luk vagt..- så jeg kan lige nå at smide dette indlæg på bloggen ;)

Jeg har som sagt et hav af billeder, som kun venter på at komme på bloggen! Idag har jeg valgt at vise jer de fine billeder jeg tog af min kæreste, da vi en tidlig morgen tog til Råbjerg Mile - som er en af de største vandreklitter i Europa. Virkelig smukt! 

Jeg er vild med spillet i mellem sandet og himlen...
Råbjerg Mile er uendelig stor...

Masser af sand ;)

Sand sand sand :)
Cool Ray-Ban solbriller




Vejret var virkelig fint..
Disse to overbelyste billeder - kan et eller andet ;)

De er fine ikk? :) 

Jeg må hellere smutte på job :) 
Vi læses ved på bloggen imorgen 
- med MANGE FLERE billeder fra Skagen!

Knus og Kram fra Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar