lørdag den 7. juli 2012

Fredagens sommeroutfit

Her er mit sommeroutfit – som jeg havde på igår :)


Mine nye sommerkjole..

Jeg har allerede fået en del farve.. - trods de få soltimer

Sommerkjole - Saint Tropez
Solbriller - French Connection


Dagen idag, står på en masse blandet aktiviteter. Vejret er desværre ikke helt optimalt - men det kan selvfølgelig nå at ændre sig, i løbet af dagen. Det er utrolig hyggeligt at min lille niece, svigerinde og bror, er kommet til Skagen. Vi hygger utrolig meget og Sofie (min Niece på 1 år) er virkelig i hopla :D Vi får leget, gået ture, spillet kort og nusset en masse med lille Sofie :) Skøn ferie!! Der er masser af mennesker i Skagen disse dage - da der er Skagen Festival. Sådan en festival sætter virkelig gang i den lille by - og overalt er der fyldt med mennesker og masser af musik der præger gaderne. Hvis vejret arter sig, bliver en tur ud til den "tilsandede kirke" formentlig aktuel.  

I må ha´ en skøn lørdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar