tirsdag den 17. juli 2012

MINIGOLF og STRANDEN


Go´ morgen folkens :)

Så kom der lidt flere billeder fra Skagen. Idag vil jeg vise jer billeder, fra vores hyggelige søndag i Skiveren - hvor vi både fik spillet minigolf og hygget ved stranden, inden Søren skulle mod Fyn :)



Vejret var fantastisk og stemningen god :)
Flot bane :)
Dejlig lille Sofie
En glad "Katrine"
Koncentrationen var høj
Blandt alle...

Majbritt - med Sofie på armen var ved at give "hole in one"
Her er jeg vidst irriteret
Hygge med manden
Skønne banner
Alle ville vinde...
Jeg kom på en 2. plads :)  - min Bror tog første pladsen! 


Bagefter tog vi ned på den nærliggende strand
Her kan man køre helt ned på stranden
Vejret var stadig perfekt
..og humøret højt!
Behøves jeg, at sige noget? - fantastisk sødt billede af min svigerinde og niece! 
Hygge med kæresten...
....inden han skulle hjem til Fyn (for at arbejde)
<3
Min søde mor nyder vandet
..og den skønne sandbund

Min far skulle også lige mærke vandet :)
Mine søde forældre
<3 LOVE


Jeg var ude i vandet -af flere omgange

Jeg var ærgerlig over, ikke at have medbragt badetøj



Dagen idag står på endnu en åben-luk vagt i Companys, Rosengårdscenteret. Så jeg må hellere til, at få gjort mig klar :)  

Ha´ en skøn dag derude :D

Vi læses ved imorgen - med endnu flere Skagens billeder ;)

Knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar