søndag den 22. juli 2012

Rosenhaven - SKAGEN BUTIK GUIDE 3#


Go´søndag formiddag søde læsere :)

Har I, indtil videre, haft en go´ weekend?

Min weekend er gået med en masse praktiske ting! Fredag kom jeg hjem fra arbejde kl. 20.45 og orkede derfor ikke det store. Lørdagen gik med 6 vaske vasketøj og en tur til Herning. I Herning skulle jeg tjekke om min lejlighed havde "det godt" og alt var som det skulle være. Desværre var der et lyn der havde slået ned - så mit internet (routeren) var gået i stykker og pga. strømafbrydelsen var alt i min fryser lige til at smide ud. Det var lidt en øv oplevelse! Da vi så kommer hjem til Odense igen, opdager jeg selvfølgelig, at jeg har glemt min jakke i Herning - hvor min TELEFON ligger i :) Så kan det bare ikke blive bedre, når man står og skal på ferie i 17 dage og på ingen måde har mulighed for at hente telefonen. Så idag kl. 14, skal jeg mødes med en gammel bekendt- da jeg skal købe hans Iphone 4 :) Typisk! Håber jeres weekend er forløbet lidt mere heldigt? ;)


Idag vil jeg vise jer den fineste blomster biks i Skagen. De har utrolig mange fine ting og et besøg værd! 
Butikken hedder "Rosenhaven"
..og er beliggende tæt på gågaden
Fin indgang
Smukke roser

Hyggeligt - allerede ude fra gaden
Deres "kølerum" med et hav af blomster

Fine skilte såsom "I haven"
Søde lys - der ligner forskellige typer sten

Her kan man altid finde noget :)
Flere søde skilte - "Velkommen" er især fint

Hvis man nu skulle glemme opskriften ;) 
Drømmeland drømmeland
Er vild med urteporterne til venstre

Set i lyset af, at det er en blomster bix - kan man finde alt muligt 
--og der er en særlig hjemlig stemning

Er vild med lysekronen
De har også Medusa - den med hjertet har jeg
Fine skåle
Smuk havebog

Lækre bøger

De har også Maileg - sødt brudepar


Er vild med disse to puder
Fin opsætning
Mere Medusa - og andre fine sager


"Rosenhaven" har også en fin lille gårdhave



Man skal ind af denne sti
Min mor - i den hyggelige gårdhave

Mange fine ting
Fine roser

Håber I får nydt, dét der er tilbage af weekenden ;)

Mange knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar