mandag den 2. juli 2012

THIS IS WHAT YOU GET - JULI 2012


Så står der endelig JULI i kalenderen og det er atter blevet tid til, at komme med en lille teaser på - hvad I kan forvente jer af bloggen, den kommende måned. 

Jeg er påbegyndt 14 dages ferie, i mine forældres sommerhus i Skagen. 



Allerede på 3 dagen, er det helt fantastisk, selvom det godt måtte være lidt varmere, så vi kunne få brugt de fine strande et par gange :)


Dernæst står den på 2 ugers fuldtidsarbejde, i butikkerne. Her skal jeg arbejde for Companys i Rosengårdscenteret, inden den atter står på 14 dages ferie. 


Fredag i uge 30 drager min kæreste Søren og jeg mod- 17 dage i Europa. Vi skal på en såkaldt ROAD TRIP, hvor målet er byen Malága i syd Spanien. Her skal vi i en uges tid, besøge Sørens far og Randi, som har lejet en skøn lejlighed tæt på Malága. Resten af tiden kommer vi til at bruge forskellige steder i Europa, hvilket vi begge ser meget frem til......

Det bliver en laaaaaaang tur i bil....
Der er over 3000 km. fra Danmark til Malága - så vi har beregnet omkring 3 dage til turen derned..


Som I kan høre, kommer min sommer bestemt ikke til at være kedelig - 

;) Måske, vi læses ved....?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar